Suslupusluminigim benim bebegim erken dogdu 14,5 cikti sarilik degeri doktor sürekli emzirmemi ve florasan altinda yatirmami söyledi hic aksatmadan dedigini yaptim gece florasan altinda gündüz de perdeyi acip gün isiginda yatirdim hamd olsun faydasini gördük degerimiz sirayla
12,8
9,2 ye düstü 33 günlükkendi bu deger uzayan sarilik olabiliyomus sekerli su verdiniz mi ? Ben bi cay kasigi sekerli su da verdim