BEH Suslupusluminigim yavrum sütün azdır daha yenisin sen hiç endişelenme ver mamayı 2 günde geçer bebek devamlı bebeye saldırıyorsa zaten sütün azdır başlarda benimde azdı.
DefneRana3881 Newmom bilmiyorum dayım bana önermşti eskiden köyde böyle yaparlardı dedi onun üzerine yedim
Haceryasar Suslupusluminigim çok çok sık emzir senin evde yapıcağın tedavi bu. 1 saate vi emzir zaten cok az emiyodur.
Efenin-annesi Suslupusluminigim Bizimde 17 gunlukken gecen hafta 14 cikti sariligimiz hic dusmedi. Bol emzir dedi doktor, bende bebelac mama aldim hem ondan veriyorum jem emziriyorum 1 haftada baya toparladik rengimiz yerine geldi cok sukur.. deneyin sizde mamayi.
ALiAslan Suslupusluminigim geçer takma kafana bizde o yollardan geçtik 2 gün bizde yattık Işık’ta sık sık emzirmen gerek uyumasına müsade etme sarılık 40ından sonra geçiyo bizim öyle geçmişti doktorumuzda 40ından sonra geçer dedi 😉
Elisyaaa Suslupusluminigim ayni durumu ben yasadim 3 ay surdu sana onerecegim ve kesinlikle etkili olan yontemi syleyeyim aktarlardan revançeni iste toz halinde al bala karistir sabah aksam bir tatli kasigi ye ve bebegini emzir hicbirsey kalmiycak 1 haftada
Elamm Elisyaaa revançeni mi hiç duymadım bizimde 3 ay olcak hala yüzü sarı ya sütümmü yetmiyor anlmadımki 😔
Elamm Cemilev aynen bende hep alından ölçttürdüm hep 9 10 çıktı uzayan sarılık dendi 3 ay olcak hala yüzü sarımsı ne zaman geçcek bilmiyorum 🥺🥺
Cemilev Elamm Benim 1 ay sürdü cnm 15 ti 11 düştü ama mama takviyesine başladım bir haftada bitti hic taraftar değildim ama sütün yetmiyor mama takviyesi yap dedi doktorumuz bir haftada atlattı cok şükür ama uzayan sarılık değildi benim ki
Elamm Suslupusluminigim evet çocuğu delmeyelim boşuna diye alından ve göğsünden bakıldı bizimkinede hep her seferinde kan mı verilir ya yazık çocuğa 🙁
DefneRana3881 Newmom 2 kilo kadar manda yoğurdu 3 kilo kadar da manda inek karışık almıştık yoğurtlar bitmeden geçti zaten kalanıda yememiştim
Elisyaaa Newmom evet revançeni ben kullandim gecti bnim kizmin 19 du sariligi kuveze girdik ciktik ve hala botmeyince careyi bunda bulduk umrim sifa olur oldugunuz yerde bulamiyosaniz ben birsekilde sizin olduguniz sehire yollarim
Nesriinnn Suslupusluminigim bizim 40i çıkana kadar sürdü uzayan sarılık diyorlar biraz daha devam etseydi sebebi araştırılacakti korkmayın geçer inşallah benimki doğru düzgün emmiyordu uuyanmiyodu şekeri düşmesin diye mama veriyordum
Pelinnnnn Korkma canım bizim sarılığımız neredeyse 50 gün sürdü. Benim için de kabus dolu günlerdi ağlamaktan helak olmuştum. Yazan arkadaşlar gibi fototerapi gördü iki gece. İnatçı çıktı değeri düşmedi ama doktorumuz sakin olun her şey güzel olacak diye bizi sakinleştirdi. Bir ara yaklaşık iki hafta boyunca değer on iki ile on beş arasında kaldı. Artık çaldıracaktım, doktorumuz yine korkmayın dedi bazen uzun süren sarılıklarda böyle sabit kalmalar olabiliyormuş. Tek ilacı bol bol emzirmek. Biz iki saatte bir yaklaşık 5cc şekerli su karışımı veriyorduk doktor tavsiyesiyle. Yani demem o ki geçiyor. En önemlisi sakin kalmak. Sakin kalın ki sütünüz kesilmesin.