Elisyaaa Newmom Bahsettigim baharati ben icip kizimi emzirince gecti ultrason test bir suru sey yapildiktan sonra hersey temiz cikti cozumu baharatta buldum kizim fgtrafqrina bakiyorum su an nasil fark varmis ancak gecince anladim
Cinaralilembek Newmom yok yok korkma korkacak bisey kalmamış artık oda normal gu n geçtikçe oda gider rengi gelir goreceksin ihmal.etme ama kontrole yine götür bi son kez
Elisyaaa Newmom Newmom guneydogudayim ben muhenelen buralarda var insyagram hesabiniz varsa yazin ulasiyim Size yollayayim
Suslupusluminigim AygulSina başlarda hem mama hem anne sütü kullanıyorduk şimdi sadece anne sütü kullanıyoruz
AygulSina Suslupusluminigim anne sutu icen bebeklerde sarilik gec gidiyormus benim oglumdada var dun kontroldeydik doktorumuz anne sutu icen bebeklerde sarilik gec gidiyor dedi. Benim bebegimde bi aylik nerdeyse. Hastanede yatmak gerekiyorsa yat hic korkma biz hastanede yakalandik bir gun kontrol altinda tuttular
Newmom Elisyaaa zahmet vermek istemem size adjni bilsem arastirir bulurdm ama yok sanirim biyerde acaba abska adimi varki
Messuk Benim oğlumda ilk doğduğu zaman sarılığa yakalandı çok yüksekti değerimiz 25 di bir gece küvezde yattı yeterli beslenmesini için sarılığa yakalandı emmiyordu sütümü sağıp veriyordum o da 30 cc çıkıyordu ekstra mamaya başladık çok şükür bi daha sarılığa yakalanmadık şimdi 2 aylık olcaz sütünüzün yetip yetmediğini anlamaya çalışın bi de aşrı yazma örtün beşiğine inşallah en kısa sürede geçer Allah yardımcınız olsun