Tugce_S_K Esarikayy kaç kilo demişlerdi kaç olarak doğdu peki sadece kilodan dolayı mı sezaryen oldunuz ?
Esarikayy Tugce_S_K 3800 civarıdır ama yapısal olarak iri dedi doktorum. 4050 Gr doğdu. Geniş gövdeli yapılı bir bebis olarak doğdu oğlum doktorun dediği gibi. Daha ameliyathanrden çıkmadan iyiki normal denemedin kesin omzu takilirmis dedi
Tubishee Tugce_S_K benimde doktorumda öyle diyordu ama 37+3 te 3kg doğdu oğlum en son kontrolde 3.500 gr demisti ultrason yanıltıyor çoğu zaman
PonciKom Tugce_S_K ben yaşadm bnm zaten sezeryandı skntı olmadı 38de 3500 dogurdum ama.normele gitseydı belkı zor olurdu hep 2 hafta önde gudıyordu
PonciKom PonciKom ama senınkı suan bıle 3800 sezeryan olursun cnm normel bence olmaz 4 kg geçer ve dedıı gibi cok zor olur baya baya zor olur bilmem kaçtane dikiş olur doktoru dınle sen
deryardakayra Tugce_S_K bana da hep iri bebek dendi 4.450 gram 55 cm olarak doğdu halen daha ayından çok önde gidiyor korkulcak bişey değil ki
Fatmabgoksel Tugce_S_K merhaba bana da oyle demişti doktorum hatta senin karnin cok cok buyuk dedi 36 haftalikken, sonuc yine normal dogum yaptim 😅 hicbisey olmuyor, baba 1,85 haliyle oglu da ona cekmis
Arc1993 Tugce_S_K oğlum öyleydi. 54 cm 3920 doğdu. Normal olacaktı, doğum başladığında kakasını yaptığı anlaşıldı. Kalp atışları hareketleri yavaşlamıştı. Sezaryen oldu. Hala iri bebek 14 aylık 89 cm boyu 12 kg civarı. Doğduğunda bakmakta zorlanmadık elimizi kolumuzu doldurdu🤣
Angel_45 Tugce_S_K ben 34 haftalıkken gitmiştim doktor 37 bu dedi adete göre doğum 24 haziranda 1 hazirana kadar zor durur dedi 1 haziranda dogrdum😃
Elizabett Tugce_S_K canım iri bebekse 4 kg ve üzeriyse normal doğumu tavsiye etmiyorum. Ben devlete gidiyordum iri bebek dediler ve sancım gelmeden 1 gün önce ultrasonda 3900 ölçüm yapıldı. Sonra doğum yaptım bi bakmışız 4500 kilo doğdu tabi şok olduk normal doğumdu. Ama çok zorladı beni. Ve dikiş sayımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ 1 hafta 10 güne toplatmıştım
Angel_45 Tugce_S_K etkilemiyor denildi ama bende etkiledi gerçi ben rahmet durmamistim iş çok yaptım millet ona bagliyoda gelismis olması sizi korkutmasın ne güzel işte önden gitmesi geriden gitmesin öyle dusunun
Kdrs Tugce_S_K benim de öyleydi canım kötü bisi değil benim bebek de önden gittiği icin erken alındım doğuma bide bebegin eşi aşağıdaydı o yüzden sezeryan oldum 36 hafta 5 günlükken doğdu
Kdrs Tugce_S_K sizde bir sorun yoksa almayabilirler benim bebegin eşi aşağıdaydı normal doğum kesinlikle olmaz dedi doktor ama çok sıkı kontrol altında tuttular sonra planlayıp aldılar doğuma
Arc1993 Tugce_S_K aynen daha ilk günden babası kucağından indirmedi🤣 normalde erkekler korkar minik oldukları için bebekleri taşımayı başlarda. Öyle bir sorun olmuyor🤣
aralik31 Tugce_S_K 😅😅😅36 haftada 3890 kilo doğdu kızım şekerimden dolayi çok siskoydu şimdi verdi ama 6 aylık 8 buçuk kilo
aralik31 Tugce_S_K evet 8 aylık doğdu ama 2 aylık bebek gini aşırı kiloluydu fotoğraflarda göre herkes iki aylık olmuş bile diolardi🙏🌸😅ama gel gorki şimdi yuzden zayıf bacaklar bnim ki gibi 🤣