Tugce_S_K benim de aynıydı daha ilk haftalarda üç hafta ileride görünüyordu hatta 34. Haftada gelmeye kalktı falan önledi doktor. 38+5 e planlı sezaryen randevusu aldım. baş çevresi normal doğuma uygun olmadığı için risk almak istemedik. Ben ameliyat gününü beklerken 38+3 de kendisi gelmek istedi. İri bir bebekti ultrasonda göründüğü gibi şöyle bir dezavantajı var iri bebeklerin doğduktan sonra şekeri düşmeye meyilli oluyor. İlk gelen süt yetmeyebiliyor. Bizim kilo kaybımız fazla olmuştu yüzde dokuzu bulmuştu. Bu sebeple kısa bir süre mama takviyesi yaptık. Şu an her şey yolunda çok şükür. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌺