Tugce_S_K eğer sezaryen olacaksanız mutlaka 39.-40. haftayı beklemeniz. Hem emme refleksi açısından hem de içeride tamamlaması açısından. Büyük bebeğe daha rahat bakılıyor evet ama vitaminlerinizi kesmeyin. Annenin ihtiyacı var, bol su için, tuzdan ve şekerden uzak durun. Bol bol yürüyün aksamları, ödeme karsı da ayaklarınızı yukarı uzatın ara ara. İki doğum şeklinin de ayrı ayrı yanları var. Bebek iri diye sezaryen tercih etmek dogru değil ama doktorunuzun tecrübesi sizi sezaryen yapmaksa normal süresini beklemeyi teklif edin. Benim riskli gebeliğimde 38+6’da sezaryen oldum. Eğer risk olmasaydı daha da beklerdim.