Subatannesi Tugce_S_K maşallah bu durumda normal doğum çok zor olur Sezaryen de olacaksa 38de yaparlar iri bebek 40 haftayı beklemezler. Belkide sancın gelir zaten. Bence de artık vitamini bırak normal beslen
Tugce_S_K Subatannesi ya 4800 yazmışım yanlışlıkla 3800 şuan ki kilosu yine de 40 I beklemezler değil mi ? Vitamin i de sağlık ocağında ki ebeye sordum o bebek için değil senin için dedi senin depondan kullanıyor bebek sen güçsüz kalırsın bırakırsan dedi ne yapacağımı bende bilmiyorum
aralik31 Tugce_S_K evet 8 aylık doğdu ama 2 aylık bebek gini aşırı kiloluydu fotoğraflarda göre herkes iki aylık olmuş bile diolardi🙏🌸😅ama gel gorki şimdi yuzden zayıf bacaklar bnim ki gibi 🤣
Tugce_S_K aralik31 bizim dayıları da hep uzun boylu yapılı diyorum acaba onlara mı çekti çünkü şeker felan da çıkmadı
Subatannesi Tugce_S_K benim bebeğim de 1 hafta önden gidiyordu kafası daha büyüktü 40+1 de daha bekleyemem kafası daha da büyürse zorlanırsın suni sancı ile başlatalım dedi. Benim 2. Doğumum olduğu için hiç sezaryen demedi. En son ölçümde 3500 ama 3850 doğdu. Gerçekten de zor oldu.
aralik31 Tugce_S_K bebeğimiz kızmı kız ise çekmez kız halaya çıkar bnim kısımda cik uzun 7 aylık 78cm😅
laleninannesi Tugce_S_K bana öyle dedi hep doktorum sezeryanla alırım dedi kabul etmedim 38. Haftada doktor değiştirdim çevremde bu sebeple sırf sezeryan doğum yapan doktorlar vardı iyi ki kabul etmemişim 39+2 de normal doğum yaptım 3.500 kg doğdu diğer doktoru dinleseydim hem sezeryan olacaktı hemde daha ufak olurdu herhalde
Ogullarinaasikanne Tugce_S_K bizimde öyleydi canım 38.haftada 3.540 doğdu ama şişti resmen gözlerini dahi açamıyordu 3 gün sonra 3.200 e düştü zaten
Gamzem12_y Tugce_S_K ben 37 de gittim muayne etti çatın dar bebeğin de iri 3750 idi o zmn zorlanırsın dedi dinlemedim normal istiyorum dedim tmm deneriz gelmese sezaryenle alırız dedi epidural aldım açılmam yarım saat içinde 10 cm oldu artk çok geçti üç kişi üstüme çıktı karnımı bastıra bastıra çıkardılar bebeğimi. Ama dogunca da 3750 gr dogdu
Gamzem12_y Tugce_S_K 40+1 de zorlanmak mı delirdm ölümden döndük bebeğimle inanır mısın altı aylık olduk hala kaburgalarım ağrıyor.s dikişler de acıyordu ama bir ayda hiçbir şey kalmadı
Gtfssdh Tugce_S_K çok kiloluymuş normal doğum olmaz sanırım benimki de uzundu hep boyu 2 3 hafta öndeydi ama kilosu 1 hafta öndeydi sorun olmadı 3500 doğmuştu
Angel_45 Tugce_S_K etkilemiyor denildi ama bende etkiledi gerçi ben rahmet durmamistim iş çok yaptım millet ona bagliyoda gelismis olması sizi korkutmasın ne güzel işte önden gitmesi geriden gitmesin öyle dusunun
Mom088 Tugce_S_K benim kızım içinde doktor iri demişti fazla kilo almasın doğumunu zorlaştırır dedi. Bebeğim 4.100 ile sezeryan doğumla geldi. Taburcu olduğumuzda 200 gr eksilmişti . Bende doğumdan önce çok korkmuştum strese girdim ve zona başladı bende bu yüzden . Hiç takma kafana en fazla normal doğum yapmazsın sezeryan olursun ki bana sorarsan sezeryan doğumu tercih ederim en rahatı en temizi
DogaLina Tugce_S_K var canm 😊 kızım iri bebekti 2 hafta önden gidiyodu. 38. Haftada sezeryan dogum yaptım. İstemiyodum normal doktorumda beklemez bu bebek büyük dedi. Başka doktorunda fikrini aldım istesende normal zor omzu takılır iri bebek dedi ki kızım 4040 dogdu. Hiç bi sağlık sorunumuzda olmadı çok şükür 🤲 korkma sakın bişey yok onda 😊
Arc1993 Tugce_S_K aynen daha ilk günden babası kucağından indirmedi🤣 normalde erkekler korkar minik oldukları için bebekleri taşımayı başlarda. Öyle bir sorun olmuyor🤣
Fly35 Arkadaşlar biri iri bebek dediyse, başka bi doktordan mutlaka fikir almak gerekir, çünkü Doktorlar normal doğuma vakit harcamak istemiyorlar, doğum konusu sanayileşti, bir doktora güvenip hareket etmeyin sakın
Tugce_S_K Fly35 2 özel bir devlet hastanesine gittim bana hep iri dediler tabi ki tek doktorla kalmamak lazım 🙏🙏