Alparslan-mom ben de bebeğimi kontrollere medicalpark keçiören götürüyorum. Hatta sırf özelde yaptırılabilmek için sünnetin de dahil olduğu özel sigorta yaptırmıştım. Fakat doktorla konuşunca aynı şeyi düşündüm siizn gibi. Hatta burda post açtım. Çocuğumuzu nasıl bırakalım. Hadi genel olsa belki. Ama çocuğun uyanık olduğu Bi durumda tek başına yarım saat bırakamazdım. Ben de Onursal Yıldız’ı buldum ve oraya götürdüm. Hiç de pişman olmadım. Çok ilgili ve eli hızlı biri. Ayrıca tüm aile yanındaydık. Şimdi klipsimiz çıktı. Masajlara başladık. Pazar günü fotoğraf atıcaz bakıcak doktor. Ama çoktan iyileşti bile bence. :)