Alparslan-mom merhaba. Oğlum 2 hafta önce sünnet oldu, 6.5 aylıktı. Liv de Cüneyt Atabek yaptı ameliyatı. Hastaneden de doktordan da çok memnun kaldık tavsiye ederim. Aklınıza takılan bir şey olursa doktor telefonla bile cevap veriyor. Genel anesteziyle oldu, ilk uyandığında çok ağladı. Çok korkup endişelenmiştim ama boşunaymış hepsi, geçti gitti iyileşti bile ☺️