Alparslan-mom Alperenimmm ben de hala yaptırmadım 4 aylık oldu.. alerji reflu derken erteledim. Saglik probleminiz yoksa eğer ertelemeyin. Ben pişmanım keske dogdugunda yatırsaydım
burciningokalpi Alperenimmm merhaba bugün doktorumuz bağlum tıp merkezinde erkan beyi önerdi de. Burda araştırırken sizin konuşmanıza denk geldim acaba sünnet yaptırdınız mı? Yaptırdıysanız memnun kaldınız mı bilgi verirseniz çok sevinirim
Alperenimmm burciningokalpi merhaba, ben deva tıp merkezinde yaptırdım. Gayet memnun kaldım öneririm.
Fatos-esen Alperenimmm bnm oğlumda 4 aylık bnde istiyorum ama klips yöntemiyle yapıyorlarmış bnm buldugumyerde olmasıdır bilmiyorum sizin nsl uaptirdiniz
burciningokalpi Alperenimmm aslında orayı da söyledi doktorumuz ikinci seçenek olarak. En iyisi orayı da bi araştırayım. Çok teşekkür ederim 😊
burciningokalpi Alperenimmm peki dikişli mi klipsli mi yaptılar acaba o konuda da Bilgi verebilir misiniz?
Alperenimmm burciningokalpi dikişli yaptırdık 950 olması lazımdı ücreti genel cerrahi uzmanına yaptırdık ve bebeğimizin yanındaydık bir haftada toparladı yavrum