Mustelanın normal losyonunu kullanıyorum 2aylık kızım doktor egzama dedı yuzunde hıpokort dıye ılac verdı cıldıye doktoru 3gun sur 3gun bekle dedı sonra kendı doktoruna goturdum kullanma onu hemen bırak o son care sen mustelaya devam et kuru gordukce sur sabah aksam dıye bekleme dedı sırf yuz ıcın olanda varmıs mustelanın bıtınce arastırıp onu alıcam bence egzama genetık bendede var benım annemdede var