Ya ben bu egzemadan ne çektim yavrumun tüm vücudu sarmıştı. Denemediğimiz krem losyon kalmadı. Sonra doktora götürdüm rastgele daha öncede başka doktorlar görmüştü. Adam baktı kızıma ooo yazık çocuk çok bunalmıştır bunlardan hemen bi serum yazıyorum inin yaptırın dedi. Allah bin kere razı olsun 5 ay çektiğim egzemadan 2 günde kurtulduk. Bir tane de alerji şurubu yazdı bir iki de onu verdim. Doktorun iyisi hayat kurtarır . Çok geçmiş olsun sizin yavrunuza da Allah şifa versin. Mustela o doktor da önerdi kullanın diye konuyu buraya bağlamak istedim