Bugsebaz canımm hiç düşünmeden Spinal sezeryan ol derim. Bak spinal diyen herkesten Allah razı olsun iyiki bunu seçmişim dersin 😇 belden iğneyi vurdular hissetmedim bile, anestezi doktoru herkes benimle sohbet ediyordu 10dk da tamamen uyuşmuş olacaksın ve sen uyuşmadan kesinlikle işlem yapmıcaz dediler öyle de yaptılar, ayağını kaldırır Mısın dedi kaldıramadım sonra karnıma bastırdıklarını hissettim ama asla acı yok. 2 dk sonra cılız bi ağlama sesi. O an var ya hayatımda yaşadığım en güzel andı. Nasıl oldu anlamadım gözlerimden yaşlar boşaldı yanıma getirdiler yanağıma koydular öptüm bu gerçekten benim mi diye düşündüm ama mutluluktan ağlıyorum😍 kesinlikle bu anı kaçırmamalısın arkadaşım, ben her aklıma geldiğinde mutlu oluyorum ❤️ Sezeryan olmama rağmen hemen sütüm de geldi, akşamına yürütmek için kaldırdılar biraz zorlandım ama öyle dayanılmayacak gibi değil, gazımı çıkardı ertesi sabah taburcu oldum merdiven inip çıkabiliyordum düşün. Birazda bünyeyle alakalı ama ben hemen ayağa kalkıcam diye psikolojimi hazırladım normalde de çok hareketli biriyim 3-4 günde tamamen kendime geldim çok şükür. Bi daha doğursam kesinlikle yine spinali seçerdim. 🧸❤️ Ve söylenenlerin aksine ne baş ağrısı ne de bel ağrısı çekmedim şükür, bence oda bünyeyle alakalı . Herkeste olacak diye bir şey yok sonuçta.