Bugsebaz ilk doğumum spinal oldu Allah nasip eder 2. Kez doğurursam genel anestezi isterim bacaklarımı tam 10 saat hissedemedim istediğim pozisyona beni bir türlü getiremediler bebeğimi emziremedim sütüm gelmedi rahat değildim çünkü çok çok ağrım vardı belden aşağım uyuşuk olmasına rağmen deli gibi ağrı hissediyordum genel anestezi olanlar hemen kalkıp yürüdüler ben öğlen doğurdum gecenin köründe kalkabildim ilk kalkış çok kötüydü bacaklarım 100 kiloydu resmen . Benim tavsiyem genel anestezi ameliyata girerken ten Teması mutlaka ama mutlaka yapılsın diye tembih edersen sıkıntı olmaz ayrıca benim tam uyuşmadı resmen bir noktayı Diri diri kestiler