Spinal sonrası bi hafta boyun ve baş ağrım geçmedi. Kahveler Yüksel dozda kırmızı reçeteli ağrı kesiciler. Berbattı. Olumsuz etkilemek istemem. Bende bebeğimi görmek ve ona anestezi daha az gitsin diye spinal istedim ama 1 hafta doğru düzgün emziremedim bile çok kötüydü. Hatta hep dedim bebeğimi gördüm de ne oldu bi haftadır ne kucağıma alabiliyorum ne emziriyorum. Ağlıyordum ağrıdan. Ki ağrı eşiğim yüksektir öyle ağrıdan ağlayan biri değilim. Bi de belden aşağısının uyuşuk olması çok tuhaf hissettirdi bana. Genelde ameliyathaneden çıktığım an kendime gelmiştim komple. Bilsem böyle olacağını asla spinal olmazdım. Özellerin spinal ısrarı spinlde kullanılan bi kateter var. Onu öne sürüp 500-1000 lira daha fazla alıyorlar. Genel anestezide ise öyle bi şey yok. Spinal yüzünden boynumda bir ağrı kaldı. 10 ay oldu daha yeni yeni azalmaya başladı