Gizemensar HasanMertinannesi esim bu telefonu kullanıyor ve cok memnun kaldi telefonun kamerası bence bir harika
dunyam2020 HasanMertinannesi esım begenıyor 8 note ğrosuyla herseyı aynı az daha bataryası ıyı o ladar .ama esımın telefonu bıle sarjı yogun kullanmasına ragmen 2.5 gün gıdıyor ama bıraz kalın bı telefon
mervezezee AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya bende 5yildr samsung kullanıyorum duvardan duvara atıyor um bozulsun diye birsey olmuyo
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mervezezee Ay valla şans. Ben kaç kere samsung düşer düsmez ekranı parçalandım
AkileUgur AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2900 lira boşuna mı bayıldım dimi yani bı zahmet harika olsun😅😅😅😅
AkileUgur sonsuz17 yeni aldım daha 2900 e bir hafta oldu . Migros ta 2900 lira daha önce de Xiaomi kullanıyordum
AkileUgur AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bir hafta önce aldım ben defne hanım telefin sarjdayken kabloyla birlikte asıldı ekran kırıldı sonra perte çıktı bunu aldım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AkileUgur Ya çok iyi telefon,çok memnunum geeçekten bebeler işte ne kullanıyordun öncesinde?