AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AkileUgur Ya çok iyi telefon,çok memnunum geeçekten bebeler işte ne kullanıyordun öncesinde?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AkileUgur bilmiyorum onlar nasıl bem iphonedan geçtim iphone benim için eziyetti resmen
AkileUgur AyPerisiVeGokPrensininAnnesi. Xiaomi nin sürümlerinden . iPhone kullanmadım hiç sevmiyorum Zaten
Deletedmom372 HasanMertinannesi Merhaba canim benim de eşimin telefonu maşallah bir sarji gidiyor ugrasmasan 2 3 gün gider ama 1 gün gidiyor elinden düsmese bile kamerasida mükemmel bence al derim 😊