HasanMertinannesi Ne iyisi ya, gb yükseldikçe fiyat daha çok artıyor. Müzik indirme yok, çoğu şey paralı. Bir whstsaap var o kadar alo demene yetiyor. Ben hiç begenkiyorum artık,iğrenç geliyor ismi var diye pahalı dolar kuru üzerindne geliyor tabiki. Kamerası da benim telefonumun ondan kat kat iyi. İohone ve xiaomi karşılaştırma dersen google da görürsün. Trilyoner olsam iphone almam 👍🏻