gezentianne Deletedmom357 Bence hemen gitme suyun berraksa kokusuzsa yani normal su gibiyse evde bekle. Doktorum da öyle söylemişti.Ben 6 saat sınra gitmiştim :)
Deletedmom357 gezentianne kesin bugün doğum başlar mı o zaman? Geldik ebe baktı açılman yok dedi eve gidiyorum geri, yatış verecekti istemedim
Faray Deletedmom357 hemen gitme suyun olabilir, ben suyum geldi diye hastaneye gittim hemen vallahi gece 3 tü yatırdılar ama müdahale etmeye sabah 9 da başladılar
Deletedmom357 Ben de geldim şimdi ebe kontrol etti açılman yok dedi, sancın normal dedi sabah doktorun bakması lazım istersen yatış vereyim dedi istemedim eve gidiyoruz sabah geleceğim kendi doktoruma
ma9419 Deletedmom357 benim de aynı anlattığınız gibi geldi suyum az az 39 haftalıktım. Ped takıp hemen hastaneye gitmiştim. Ebe açıklığıma bakıp daha 1 cm yolun başındasın ama eve gönderemem çünkü enfeksiyon riski olabilir suyun geldiği için demişti. Yatış yapmıştık
Neib Deletedmom357 suyun geldiyse yatış yapman gerek benim doktorum öyle demişti,sancım vardı ama suyum vs gelmemişti,eve gönderiyorum seni ama suyun kanaman olursa hemen geliyorsun demişti
Deletedmom357 ma9419 bana hiç açıklığın yok, sancın da gayet normal dedi, her halükarda doktoru bekleyeceksin istersen yatış yapayım istersen git sabah gel dedi biz de eve geldik
Deletedmom357 Neib her halükarda doktoru bekleyeceğiz dedi, istersen yatış yapayım istersen git sabah gel deyince eve geldim ben de
210796 Benimde ilk suyum gelmişdi.ağrı falan yoktu.öğlen 3-4 gibi su başlamıldı elmeye akşam 10 gibi sancı başlamışdı.süni sancı verdiler.Allah kolaylaştırsın doğumunu inşaAllah❤️Düşğnsene yarın bu zaman bebeğin yanında olacak😍😍😍😍
Deletedmom357 210796 ya inşallah, çok korkmuyordum ama benimle bir kadın geldi ortalığı ayağa kaldırdı ama 5 dakika da doğurdu maşallah, oturup ağlayacaktım neredeyse 🤦🏼♀️
Melinamm Deletedmom357 benim suyum gelmisti aksam 6da doktorumu aradim hemen gelmem lazim dedi 24 saat icerisinde dogurman lazim dedi. Bende hemen gittim ama elim ayagim titriyordu acikligima baktilar 0 hic yoktu sancim da yoktu sabaha kadar bekledik sancilarim cok az vardi belirsizdi. Hastanede suni sanci taktilar sabah sonra artmaya basladi sancilar en yuksek doza kadar verdiler malesef hic acilmam olmadi o kadar sanci cektim hic acilma olmadi 24 saat bitince sezeryana aldilar. Ama bence daha fazla bekleyebilirlerdi 😔 bebek icin riskliymis fln diyorlar ama bence bekleseydik kendi sancim gelirdi
asyasare Deletedmom357 canim dusunu alip doktora git. suyun tamamen bosalmamissa bile azalma olmustur bebek icin tehlikeli. benimde suyum o sekilde geldi ilk az az sonra bir anda geldi. bende dus alip doktora gitmistim evde oyalandim az. doktor kizmisti su gelince hemej gelmelisin diye 72 saat antibiyotik almistim dogumdan sonra
dertlikerkenez Melinamm merhaba benimde suyum gelerek gitmiştim hastaneye suda azalma olduğunda hastanede kontrol altında olmalısınız diye biliyorum
Mickeymouse Melinamm benim suyum geldikten bilac saat sonra sancım başladı ama yetersiz geldi suni sancı verdiler 12 saAt sonra. Doğumum su geldikten tam 23 saat sonra oldu 🤨
Mom9 Melinamm bebeğiniz enfeksiyon kapardı onun yaşam alanı amniyon sıvısı çünkü hemen müdahale edilmesi gerekiyor
Deletedmom357 Melinamm ya çok üzüldüm o kadar sancı Çek sonra hiçbir şey olmamış gibi sezeryana al, ben de 2 saat çekebildim sadece ağlayarak bağırarak dayanamadım da en son açıklık ilerlemeyince sezeryana aldılar