Mom9 Deletedmom357 suyunuz geliyo hemen hazırlanıp hastaneye gidin. Önce suyun gelmesi sıkıntılı çünkü enfeksiyon riski oluşuyor
Mom9 Melinamm bebeğiniz enfeksiyon kapardı onun yaşam alanı amniyon sıvısı çünkü hemen müdahale edilmesi gerekiyor
tubasd Deletedmom357 suyunuz gelmis buyuk ihtimalle temizliginize cok dikkat edin dus alin bol bol comelme hareketi yapin enerji verici seyler yiyin hurma vs gibi
Dilhunizade Deletedmom357 olabilir canim benim de öyleydi ve surekli idrar hissi veriyordu. Bence hastaneye gitmelisin hazırlan derim ben. Rabbim kolay dogum naısl etsin 🌸🙏
Mickeymouse Melinamm benim suyum geldikten bilac saat sonra sancım başladı ama yetersiz geldi suni sancı verdiler 12 saAt sonra. Doğumum su geldikten tam 23 saat sonra oldu 🤨
Melinamm Mickeymouse vay be kismet o zaman 🙈 ben normal dogum olacak diye gitmisken sezeryan oldum 🙈 suyum geldikten sonra tam 24 saat bekledik acilma olmadi ve her 1 saatte bir canimi yaktilar o acilma muayenesi ne kadar aciliydi 😔 her bir saatte bir acilmaya bakmaya geldiklerinde allahim nolur bu sefer olsun diyordum artik
Balteknem Deletedmom357 merwk merak merak ediyorum bebisiniz geldimi agri bekliyorsunuz galba neler oldu sakin olun ins tez zamanda kavusursunuz saglikli dogumunuz olur🙏
Deletedmom357 Balteknem doğurdum çok şükür, suyum geliyordu dediğim gibi doktor yatış verdi ama açılma olmayınca sezeryan oldum mecbur
Deletedmom357 Parcam19 teşekkür ediyorum, hastaneye gittim geri 8 gibi doktor su gelişin var deyip yatırdı kendi sancılarım başladı sonra suni de verdiler, o suni ile ben dünyadan koptum zaten ama açılma ilerlemeyince sezeryan oldum
Deletedmom357 Melinamm ya çok üzüldüm o kadar sancı Çek sonra hiçbir şey olmamış gibi sezeryana al, ben de 2 saat çekebildim sadece ağlayarak bağırarak dayanamadım da en son açıklık ilerlemeyince sezeryana aldılar
Melinamm Deletedmom357 ayyyy gozun aydiin canim 🥰🙏 Allah mutlu huzurlu saglikli omur versin amin nasildi sezeryan :) sezeryanin en cok sevdigim tarafi oze bolgemde hic bir şikayetimin olmamasi oldu. Cok rahat gecti bende
Birkucukeylulmeselesi Deletedmom357 çok şükür çok sevindim Rabbim sağlıklı hayırlı evlat eylesin inşaAllah 😍😘
Gamzeli03 Deletedmom357 bende doğum serüvenimi anlatıyor sana Maşallah Rabb’im hayırlı ömürlü eylesin inşallah 🤲😘 normal ki sezeryan mı
CankizimRavzam Deletedmom357 kuzum hayirli olsun bende senin gibi oldum cay bardagi kadar suyum geldi geceye kadar boyle oldu azar azar sonra gece 12 de doktora gittik 3 gun suni sanci cektim 4 cm de acilmam kaldi bebegimin kalp atisi dustu benim tansiyon cikti oksijene bagladilar kizimda kakasini yapti yedi hoopp sezeryana 😊😊 buda boyle olsun hayirlarla buyutelim de sizlere hayirli bir evlat olsun INSALLAH 😍😍 simdi 7 aylik olduk tosun tosbikimle 😍😍🤗 MASALLAH
Deletedmom357 Parcam19 çok teşekkür ederim, bugün 3.gün dikiş yerlerim çok ağrıyor ve sütüm yok hiç var mı tavsiyeleriniz 🤦🏼♀️
Deletedmom357 CankizimRavzam ya maşallah darısı başımıza benim bugün 3.gün ve ağrım arttı sanki birde sütüm hiç yok😞
Gamzeli03 Deletedmom357 40 + 4 de doğum yaptım bebek ters olunca o güne kadar bekledik doktor yeter dedi daha fazla beklemeyelim alacağım seni eve gittim duş aldım bebeğim öyle hareketlendi ki bir anda suyum geldi koştum lavobaya biraz daha derken hastane gidene kadar üstüm basım sırılsıklam olmuş bence direk git benim de ağrım sizin yoktu suni veripe başlattı doktor 12 saat bekledim oğlum gelmek istemedi acil sezeryana aldılar suyun rengini takip et cnm koyu yeşil siyah olur isr tehlikelidir bebek kakasını yapıyor ama anlattığın da suya benziyor geç hastaneye derim riske atma Rabb’im sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲😘