AlimbalAlim gecmis olsun canim benim basima 1 hafta once cok kötü bisey gelfi bebegim yutuecine koydum 2 dkkaligina mutfaga gidip kasik alip geldim gitmemle geri gelmem bir oldu nasil agliyor dedim heralde bi yere siksti bi gittim bi baktim utu masasindaki utuyu kafaina düşüürmüş buyuk ihtimal utu sıyırıp geçmiş allahim komple kafasinin ortasina o utunun ucu sivri yeri geldigini dusenemiyorum yurutecten nasil alip kucaklayip soyup kontrol ettigimi hatirlamiyorum bile cok kotu lutfen dikkat edelim o gundur bu gun hic tek basina birakmam ve camasif odasina sokmuyorum onu boyle kendine zarar verebilcek seylerin yaninda bırakmıyorum. Hala an an gozumun onune geliyor kendimi yedim bitirdim