Anneler
Bebeğim beş aylık . Dönmeye henüz gecmemistik bile. Annemde kaldığım için beşikte değil de çift kişilik yatak odasında yatırdım hep. Yanlara yastık koyardım . Mesafesi çok uzun olan yer ise hep boşta kalırdı. Bugün çok büyük bir şok yaşadım . O kocaman mesafeyi nasıl aştı inanın bilmiyorum. Sesine gittiğimde bebeğim sırtüstü yerdeydi. Kafası parkede uzanıyor ve ağlıyordu. Çok korkmuş yavrum. Hemen aldım iki üç dakika içinde sakinleşti . Emzirdim. Gözlerinin içini ve vücudunu kontrol ettim. Hiçbir yerinde bir iz veya şişlik yoktu. Artik yerde yatırıyorum ama hala bu olayın nasıl gerçekleştiğini bilmiyorum. Şuan aradan yedi sekiz saat geçti. Bir sıkıntısı yok gibi. Benim durumuma lütfen hiçbir anne düşmesin. Asla imkanı yok dediğim yerden düştü. Bazen aşırı evham yapmak gerekiyor galiba. Yatağın yüksekliği yetmiş cm kadar. Keşke bunu yaşamak yerine evhamlı olsaydım dedim bir an . Hala hayret ediyorum.