AlimbalAlim Esra1986 çok gemcis olsun Allah bağışlasın yavrunu bir şey olmamasına çok sevindim . Bir gün geçti bizim de iyi şuan :)
AlimbalAlim Alyasin suçluluk ve sonrasındaki ne olacağını bilememe o kadar kötü ki. Şimdi sürekli kontrol ediyorum ve yerde yatırıyorum.
AlimbalAlim Masal_18 o an benim de hep gözünün önünde. İnsan kendini suçlu hissediyor. Hiçbir anne yaşamasın çok kötü
Masal_18 AlimbalAlim evet öyle hissediliyor. Ama artık daha tedbirli olcaz. Bi şeyler yaşamadan da anlayamıyoruz bazı durumları üzme kendini şükür bişey olmamış ya
AlimbalAlim Nur_emir bı şey olsa kesin ağlardı oyun gibi gelmiş galiba ona :) inşallah bı daha olmaz. Size de çok geçmiş olsun
Birgul Zeybeybel ucuncu aydan sonra asla yalnz ve yuksek bi yerde birakmayin her cocugun gelisimi farkli ne zaman donerler surunurler belli olmuyor allah korusun
Gulmrt AlimbalAlim geçmiş olsun doktorlar genelde 3 ay dolmadan uyarıyorlar yalnız bırakmayın yatak koltuk gibi yerlerde diye.
AlimbalAlim Gulmrt teşekkürler. Ben doğduğu andan itibaren dikat ediyorum. Hep yastık koyuyorum. Ne olur ne olmaz diye. Ama bu mesafe çok alakasız ve çok uzundu aklımın icina bile geçmesi