AslhanDivarc ben umursamıyorum. Nerde olursam olayım açıp emziriyorum direkt. Göğüsümü tişörtümle örtüyorum sadece ucu açık oluyor ve o da bebeğimin ağzında oluyor zaten :) emzirme önlüğü aldım ama biz de koordine olamadık, kızım büyüdükçe hiç örttürmedi zaten. Üsküdar meydanında bile emzirmişliğim var utanmıyorum veya kasmıyorum kendimi artık.