AslhanDivarc canım herkes yazmış ama nasıl kullanacağını çok az kişi yazmış 🙈
ilk önlüğü tak yaka kısmını bol tut sonra bebeğini kucağına almadan göğsünü aç sonra bebeğini kucağına alıp yavaşça bebeğinin üzerini ört ( bebeğini alıp sonra gögsü çıkarmak çok zor oluyor ve daralıyorlar) daha sonra bol olan yakadan öne doğru yüzünü hafif sok memeyi tutsun bebeğin bunu zamanla el yordamı ile de yaparsın veya büyüdüğünde kendi alıyor memeyi hemen göğsünü aldıktan sonra da bol olan o telli kısımdan boşda olan elinle tut aradan bebeğine bakarsın diğer elinde bebeğin başında olucak zaten. Ben tesettürlü olduğum için belim vs gözükmesin diye büyük bir emzirme önlüğüm var bulabirsen ilk başlarda öyle de kullanabilirsin zaten gögsüm gözükecek vs diye kendini tedirgin etme canım kolay kolay gözükmüyor o örtülerle senin tedirginliğin yansıyor bebeğine