AslhanDivarc emzirme önlüğünün ilk bi kaç kullanımı öyle. Sonra alışıyorsun çok pratik oluyor ve hayat kurtarıcı bişey otobüste bile emzirmişliğim var sayesinde… ta ki büyüyüp eli kolu durmayana kadar. Şuanda asla kullanamıyoruz çekiştiriyor kızım sürekli. Ama sizin işinize yarar bi süre