minikoglumm geçmiş olsun canım Rabbim sağlıcakla kavuştursun sizi🤲🏻
benim oğlum da 40gün önce doğdu,sadece doğum anında gördüm sonrasında yoğun bakıma alındı, solunum sıkıntısı nedeniyle oksijen cihazı bağlamışlardı. 8gün kaldı,bizi de içeri almıyorlardı ve bence bu hastalık sürecinde en doğru olanı. Hemşireye telefonumuzu verirdik fotoğraflardan gördük hep çok üzülürdüm ağlardım,üzülmemeye çalış bol bol süt biriktir bebişine ,dinlen uyu enerji topla🥰 Rabbim şifa versin inşallah💕🤲🏻