minikoglumm hayırlı olsun ,geçmiş olsun ,Allah şifa versin canım.Benim kızım da enfeksiyondan 3 gün yattı.Sütünü sağıp götürmeye çalış.görmeye gidince de emzir.inşallah hemen toparlar çok yatmaz.Biliyorum o bir gün yıl gibi geliyor insana, ama geçecek kavuşacaksın kuzuna en yakın vakitte inşallah