Merhaba kızlar cuma sabahı spinal sezeryan ile doğum yaptım. Oğlumu sadece 2 sn görebildim daha sonra yenidoğan yoğun bakıma aldılar hem enfeksiyon hem de solunumu hızlı diye götürdüler. 1 hafta antibiyotik tedavisi uygulanıcakmış enfeksiyon için bugün eve 3 kişi gelicekken 2 kişi geldik yine o kadar üzülüyorum ki bebeğim hastanede ben evde bir an önce gelsin istiyorum evimize yanına bile almıyorlar covid sebebiyle camdan küçücük bir yer açıksa eğer görebiliyoruz çok zor kizlar dua edin bebeğim iyileşsin evine gelsin 😔😔