minikoglumm Benim oğlumda da solunum sıkıntısı vardı canım. Doğunca şöyle Bi gösterip götürdüler halbuki genel olmamanın tek sebebi onu koklamak öpmekti. 2 kişi döndük eve çok üzüldüm çok ağladım 8 gün kaldı oğlum, hergün süt gönderdim çok az çıkmasına rağmen. Bunları neden anlatıyorum, emin ol geçiyor. 8 gün sonra aldım oğlumu, dünyalar benim oldu sende alacaksın o güne odaklan, Bi zaman verdiler mi bilmiyorum ama onu düşünme, bana önce 2 gün kalır çıkar dediler o 2 günü bekledim sonra 2 gün daha kalır vs vs 8 güne uzadı ve çok daha zor oldu benim için. Sağlıklı Bi şekilde çıkması için dua et sadece, Allah kavuştursun canım.. 🤲🏻