anneCANan inşallah.. evet ben de uykusuzmuşum hala da yatakta geçen zamanı -hele de haftasonuysa- boşa geçiyormuş sayarım. Çocukta suç bulmamak lazım, uyku delisi babaya değil fitifiti bana çekmiş ne yapalım 🤷🏻♀️ 😁 2 haftadır odadan odaya emekliyor, biraz da zayıf bir bebek. Sanki uyursa yedikleri yarayacak gibi hissediyorum. Galiba ondan bu uyutma sevdam. Azcık sakince dursun diye. Annelik gerçekten delilik 😝