Merhabalar. Düşün düşün gerçekten işin içinden çıkamaz haldeyim.
bebeğim 7 ay 3 günlük. Bir süredir gece uykusu şöyle: 8 9 civarı uyuyor. 1 gibi uyanıyor. Tam ayılmamış halde emiyor, uykuya devam. 4 gibi uyanıyor. Aynı şekilde emme uyku. Sonrası fena. 5te uyanıyor emiyor. 6da uyanıyor, 6.30 da uyanıyor ve artık uyumuyor. Dün postlar arasında gezinirken bir annenin gece devam sütü verdiğini ve bebeğinin daha uzun uyuduğunu okudum. Benimkinin biberonla sıkıntısı var. Asla ağzına almıyor. Marka model değil derdi o plastik ağza geldiği an ağlamalar kendini atmalar… çok canım sıkılıyor ne yapacağım ben böyle? Hem biberon hem uyku. Bu arada gündüz de öyle ahım şahım bir uykusu yok. 3 kere 40-45er dakika… bana bir akıl verin şurada yanlışsın diyin ne olur…