Selin648 Linasuuu hayır tek bakıyorum eşim akşamları işten gelince yardım eder ama oda çok anlamaz hemde Yorgun geliyor oda eve 😞
Blge28 Selin648 canım benim bebeğim 15 günlük bazen geceleri uyumak bilmiyor meme de süt kalmıyor sallıyorum müzik açıyorum yok yok yok. Senin ne zaman başladı uyumaması
Linasuuu Selin648 biberonu sallayarak karıştırma çay kaşığıyla karıştır gaz yapmaz o zaman biz bir kere verdik mama hiç almadı.
2lokummannesiii Selin648 ayakta sallamakla salıncakta sallanmak aynı değil. Ayakta sallayınca çocuk sersemliyor çünkü sadece başı sallanıyor. Ama hafif şekilde salıncakta sallarsan da bir şey olmaz sanmıyorum.
Selin648 biranne11 emziriyorum kucağımda başını okşayıp hafif pışpışayıp sallıyorum ama hiç dalmıyor 😞
Linasuuu Selin648 şu gerekli tahlilleri yaptırda canım sonra bir çocuk doktoruna götür . İnan biz bir aylıkken haftada acile gidiyorduk çok ağlıyordu elimiz ayağımıza dolanıyordu ilk iki ay yeminle zombi gibi gezdim uykusuz çoğu zaman bende oturup omunla ağladım
Prensim1 Canım bak aktarlarda acı elma yağı var, ondan al sabah akşam 1’er damla topuklarına ovarak sür. Gaza iyi geliyor. Aşırı gazlı senin çocuğun belli ki karnına da sürebilirsin 2 damla günde 1 kere.
Adlk Prensim1 ben kullanmıştım iyi geliyor hatta popoduna da azıcık sür alttanda çok iyi gaz çıkartır demişlerdi sadece onu yapmadım
Linasuuu Selin648 geçecek biraz daha sabır annesi anne olmak böyle zormuş işte anne olunca annemi anladım 😌
Selin648 Blge28 benimde aynı senin gibi başladı canım 2 hafta sonra bi başladı ağlamaları devam ediyor canım zombi gibiyim evin içinde napcam bilemedim 1 aylığız bu arada
BerenandMom Selin648 benim bebeğim de öyle 3 ay elde battaniyeyle sallayıp uyutup sonra hamak beşikte yatiriyorduk uyancak gibi olunca sallayınca devam ediyordu onlar olmasa 5 dk uyur mu bilmem ağlama krizlerine giriyordu katılıyordu elle.sallamadan da susumuyordu o şekilde atlattık 3 aydan sonra bitti gaz sancıları 3 gün sonra 4 ay bitecek elde sallanmıyor artık agir diye zorla ayaga alıştırdık şükrediyoruz birde reflüsü var sırtınıza destekleyecek şekilde yastık koyuyorum sallarken o yüzden kafası sarsılmıyor vücuduyla birlikte sallanıyor uyuyunca beşiğe geciriyorum hafif hafif sallıyorum sarsmadıkça zararı olmaz biz 3 ay biogaia kullandık çok iyi geldi
Purely Selin648 yani tabi senin tercihin hızlı olmadigicsurece zararı olmaz ama uzun süre sallandiklarinda bi bırakınca anlık bi afalliyorlar. Öyle sallamaya mecbur değilsin ki benim oğlumda kolikti biliyorum zor yani ama kundak yap sakin müzik ac al omzuna öyle de duruyor ya da sadece kundak ve kolik müzikleri sakinlestiriyor
Muhammedd23 aksu5334 3 aydan önce alışkanlık gelişmez bebeklerde. Hem daha koca çocuklar sallanmaktan kısa bir vakitte vazgecirtiliyor. Oda çok rahatlıkla püf noktalarla vazgeçer. Şimdi sancı dindirme vakti 🤗