Benim oğlum da öyleydi sürekli sallardım bi sıkıntı olmadı çok şükür ama çok yoruyor gerçekten sürekli sallanmak kızım doğalı 2 ay oldu sallamıcam diyordum ama oğlum rahat bırakmadığı için sürekli uyanıyordu uykusu bölününce sallanmak zorunda kaldım hamak salıncak aldım tavana asılı çok rahat bir kere vurunca kendiliğinden sallanıyor o durana kadar uyuya kalıyor zaten çok hızlı da olmuyor beyni çok hassas çok hızlı sallamak zarar verebilir Allah yardımcın olsun 🤲🏻🤗