Selin648 Bebeğim sürekli ağlıyor kolikten beter bence çingene salıncağında sürekli sabah akşam sallıyorum mecburum hiç durmuyor çok mu zararlı var mı sürekli benim gibi sallayan
aksu5334 Selin648 çok hızlı sallamazsan zararlı değil. Zararı sonrasında zorlanıcaksın hep sallanmak istiycel
Muhammedd23 Selin648 canım dert etme sallanan cocukda denge gelişir. Birde koligi bitince sırtına pis pis yaparak uyutursun yorulmazsin
2lokummannesiii Selin648 ayakta sallamakla salıncakta sallanmak aynı değil. Ayakta sallayınca çocuk sersemliyor çünkü sadece başı sallanıyor. Ama hafif şekilde salıncakta sallarsan da bir şey olmaz sanmıyorum.
Linasuuu Bende aynıyım canım kolik benim ki doktor demişti bana sancıları başlayınca salla sürekli arabada gezdir demişti alıştı şimdi sallanmaya sürekli sallıyorum sallamadığım zaman ağlıyor basıyor çığlığı 😂
Selin648 Linasuuu valla iş yapamıyorum ya sürekli ağlıyor ıkınıyo geriniyor nasıl bir gaz bu uyumayı çok özledim 😔
Muhammedd23 aksu5334 3 aydan önce alışkanlık gelişmez bebeklerde. Hem daha koca çocuklar sallanmaktan kısa bir vakitte vazgecirtiliyor. Oda çok rahatlıkla püf noktalarla vazgeçer. Şimdi sancı dindirme vakti 🤗
Linasuuu Canım ben bir sürü gaz damlası kullandım zinco diye bir ilaçta fayda buldum sende bir dene bi de sürekli masaj yap karnına sıcak bez koy
Linasuuu Selin648 doktor söyledi canım öyle aldık demediğim kalmadı biogia metsil samplex hepsini kullandım aklına ne geliyorsa doktorum dedi bunu da bir dene kimyon yağı var içinde bitkisel tamamen çok iyi geliyor dene bence
Linasuuu Kaç aylık oldu canım geçiyor sonra kendisi çıkarıyor gazını canım 4. Aya girdik biz de bizdeki ağlama kronik hale geldi çok huysuz
biranne11 Selin648 Benimkide köye gidip geldiğimizde sallamaya alıştı Tam dalacağı vakit aldım emzirdim sürekli şimdi emerek uyuyor.. deneyin isterseniz
Selin648 Linasuuu hayır tek bakıyorum eşim akşamları işten gelince yardım eder ama oda çok anlamaz hemde Yorgun geliyor oda eve 😞
Selin648 biranne11 emziriyorum kucağımda başını okşayıp hafif pışpışayıp sallıyorum ama hiç dalmıyor 😞