Hazal2748 zeynepzeze merhaba canım bende 6 eylül kızım var aynen zaman öle çok çabuk geçiyor anlamadım İnan ne zaman büyüdü aklım almıyor bu zaman nasıl geçti böle
Seherronya Hazal2748 büyüdü dimi kızlar şuan çok tuhafıma gidiyo sanki hiç büyümicekmiş gibi geliyodu bana 😂😂
Hazal2748 Seherronya aynen yA zamanın bu kadar çabuk geçtiğini kızımda öğrendim lafla deniyordu zaman çok çabuk geçiyor diye ama kızım bana bunu yaşattı hamileliğim de bile değil kızımda gördüm çok çabuk geçiyor zaman çok çabuk büyüyorlar
Hazal2748 zeynepzeze bencede çanım ya durmalı zaman çok çabuk geçiyor çok çabuk büyüyorlar ve bebeklikleri geçmesini istemiyorum böle kalsalar keşke hep 😊
espalp zeynepzeze 19.09.2019 da bizden 💗 Ben bi an önce büyüseler de bugünler geçse modundayım. Tükendim resmen bir bebek hiç değişmez, sürekli mi ağlar 😂 işte o benim oğlan 😂
Kubradaghan01 espalp aynı benim oğlum karakter 0 sürekli ağlar. Kucak ister istediği olmayınca kendini arkaya doğru atar ağlar. Hep mutsuz hiç mutlu edemedim daha
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zeynepzeze 30 Eylül doğumlu kızım var 💜 Simdiden 1 yaşında çocuk gibi oldu. Boyu uzadı, kilo aldı. Her yerde ayakta, kucağa sığmıyor sıpa. ♥️
3evlatAskm zeynepzeze aynen zaman o kadar hızlı geçiyor ki1 yasına geldiler allahım canlarını sağ etsin hayırlı evlat olsunlar rabbim korusun bu kirli dünyadan inanın evlatlarım için korkar oldum dünyanın çivisi çıkmış allahım yar ve yardımcımız olsun