AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ek gıda sorunsuz çok şükür herşeyden yiyor. Islarla emeklemiyor sürünüyor. Ama tutup ayağa kalkıp tutunarak biraz biraz yürüyüp düşüyor 😊😊 ve oyun olarak tava tencere plastik kaplar 😂😂 bunlar en sevdiği şeyler şarkı söylüyorum elleriyle bana eşlik ediyor. Eğitici oyuncaklarla biraz oynuyor. Hergün 1 saat arabasıyla geziyoruz böyle geçiyor. Sizde durumlar nedir ??