Benim de oğlum istahsiz ama ben asla vermem. Ben de eskiden prakten alerji ilaci kullandım zayıfım iştahım açılsın diye. Baygın baygın gezerdim. Ne aptal misim halbuki bizim aile de zayıflık genetik. Ne oldu 30 a başar basmaz almaya başladım. Biz ne yaparsak yapalım yetişkinde olsa bebekte olsa vücut ne zaman ne yapacağına kendi karar veriyor.