tugbadm Benimde oglum isilik oldu sicaktan ve bu ilaci yazdi. Icerigini okuyunca felan supheye dustum ama belki iyi gelir diye dusundum verdim oglum beni gece normalde hic uyutmazdi o ilaci icip yattiginda sabah kalkti ve gun boyu sersem gibiydi uykuluydu. Bu yuzden daha fazla kullanmak istemedim uykusuzluguna da istahsizligina da raziyim.. ha dersin ki isiligi gecti mi gecmiyor suan hava serinledigi icin azaldi. Ama zaten saglik ocagi doktorumuz gelip de bakmadi bile uzaktan yazdi bu yuzden kullanmicam bir dahada..