Didim09 benimde doğum yapan arkadaslarım var onların bebişleriyler aramızda bir gün iki gün dalan oynuyor. Hepsinin kilosu 5 küsür civarında demekki normali bu yani. Hani 7 kilo olması gerekse anlıycam da. Cocugumun yediği hersey boyuna gidiyor. Üstelik cokda hareketli bir bebeğim var. Bunu göz önünde bulundurmuyorlar