Dnzkcmz96 oğlum 2650 gr dogdu solunum sıkıntısıyla, yoğun bakımda kaldı bi sure hastaneden 2435 le cıktık. 3 aylıkken 5200 dü suan tam 4 ay 2 günlük 5780 oldu. Doktoruma danıştım kilo alması nasıl mama versem mi anne sütü yeterli mi diye şehir dışındayız gidemıyorum telefondan sordum. Kilo alımında sıkıntı yok, eğer gün boyu emdikten sonra ağlamıyorsa mamaya da gerek yok dedi. Açlık aglamasını bilirsiniz eğer açlık ağlaması yoksa doyuyordur bebegınız. Ortalama değerde seyrediyor. Hiç düşünmeyin bence gerisini