Glsnnn Weib yaa biz de ayniyiz bir iki emiyor sonra birakip gülüyor tekrar tekrar ayni şeyi yapiyor. Hem yoruyor hem de komik geliyor bu durum 😅 Insallah kisa sürede düzelir bebeklerimiz.
Reyhandefne Dnzkcmz96 içini ferah tut canım benım kızım 3.80 kg dogdu suan 4 aylık 5.500 kg cok az kılo aldı boyu uzun ama kılosu az cok uzuluyorum memeye duskun degıl emmek ıstemıyor.mama aldum uyanıkken mama vermeye calısıyorum. Olmadı sende mama al ver bu ay onumuzdekı ayda basla ek gıdaya ıstersen gerı kalmasın yavrucak .gayet ıyı kıkosu
Dnzkcmz96 Reyhandefne canım günde bir defa muhakkak mama veriyordum asla verme bırak dedi bana. Şimdide ek gıda diyo kafamı karıştırdı yani
Mom084 Dnzkcmz96 3 ay 4 günlük bebeğe ek gıda mi 😑 ya niye kimse kabul edemiyor illa tombul bebek mi sağlıklı demek ?
Dnzkcmz96 Mom084 evet cok sacma. Aslında bebbeeğimin bu kilosu bana göre cok iyi. Pehlvan gibi bir cocuk beklemiyorum zaten. Sağlıklıysa sorun yok benim için kilosunda dedim doktoro. Gayet sağlıklı dedi.
Serife3304 Dnzkcmz96 benim oğlum 3,5 kilo doğdu bugün tam 3 aylık sağlık ocağına gittik 6 kilo dediler
Dnzkcmz96 Serife3304 allah bağışlasın maşallah bebişinize. Benm oğlum 2.600 doğdu yopun bakıma girdi kiloda düşüş yaşadı sonda toparladı
Miracimmm Dnzkcmz96 benim bebegim şuan 3 ay 24 günlük 7200 du 2 gün önce o zamanlar 6500 du canım rabbim sağlık versin kilo önemli değil ama çok küçük ek gıdaya geçmek içinde neden kilolu bebek sağlıklı bebek diye algilaniyor bilemedim 🤦♀️
Deletedmom_16 Dnzkcmz96 şimdi baktım notlarıma. Tam 3 aylıkken 6600 63 cm’miş. Erkek bebek. 4.5 aylıkken ben de ek gıdaya geçmek zorunda kaldım. Sütüm yoktu. Mama da içmek istemiyordu. Mecbur kaldım.
Dnzkcmz96 Deletedmom_16 ben mama destekli gidiyordum bırak verme dedi. Madem kilosunda düşüş varsa mama yedir dese yine anlıycamda ek gıda için cok küçük ya
Naz_N Dnzkcmz96 bebeğinizin kaç kg doğduğuna bağlı. Oğlum 2055 gr dogdu, 3. ayında 5500 gr, 4. ayında 6700 gr çıktı. Doktor fazlasıyla iyi dedi ama biberonla beslediğinizden önümüzdeki ay biz de ek gıdaya başlıyoruz☺️
Didim09 Dnzkcmz96 3 ay 8 günlük bebeğim , 5200 gram … bence endişe edilecek birşey yok sizin de, ne doktor kontrolünde ne de sağlık ocağındaki ebemiz kilo alımı az demedi bize.. bir de başka doktora muayeneye gidersinİz olmazsa
Dnzkcmz96 Didim09 benimde doğum yapan arkadaslarım var onların bebişleriyler aramızda bir gün iki gün dalan oynuyor. Hepsinin kilosu 5 küsür civarında demekki normali bu yani. Hani 7 kilo olması gerekse anlıycam da. Cocugumun yediği hersey boyuna gidiyor. Üstelik cokda hareketli bir bebeğim var. Bunu göz önünde bulundurmuyorlar
amineerva Dnzkcmz96 malesef ama kilo alımı azdı bir ayda 300 gr almıştı. Şimdi sekiz yaşında nerdeyse hala zayıf ama sağlığı boyu zekası her şeyi yerinde hiç üzülmeyin yani
Dnzkcmz96 madambovary ya az ama sık sık emen bebeğim var. Sütümde azalma olsa doymayan bir cocuk olsa uyuyamaz yada ne biliyim sürekli ağlar. Öylede değil. Bez takibiimizde güzel🤷🏼♀️
Mom084 Dnzkcmz96 ay yok ek gıda için erken anam 5 ayda başlayınca linç ediliyor 😑 yinede sen bilirsin kilolu bebek sağlıklı bebek olmuyor soncta
Serife3304 Dnzkcmz96 amin teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun Allah bidaha göstermesin sağlıklı olması önemli tabi kilo çok da önemli değil