Selinay95 O öyle görmüş o kadar biliyor… Bu cümle tanıdık geliyor. Eşim hep bu cümleyle savundu anasını. Kocamla hep bu yüzden kavga ederdik boşanma işlerine kadar geldik. Kaynanam doğum şeklime bile karıştı. Zorunlu sezaryene karar verildi 3 tane fıtıktan ötürü. Laf etti hey gidi hey. Daha kırklık bebeğe kona yakıldı. Kızımın poposunu silmeden altını aldı. Islak pamuk kullandım laf etti. Takmış beyaz katı sabuna, çocuğu onunla yıkamaya kalktı lif örmüş onu savundu. Abdest aldırdı ve çocuğum amipten yatırıldı daha 35 günlükken. Neler sayayım? Ha bir de çok bilmiş görümcem karpuz suyu içirdi 50 günlük bebeğime. Serum sıkardım sıkma burnuna kimyasalları derdi.
Ayrıca ben sağlık personeliyim 😓 çok bilmişler bunun adı, öyle görmüş değil. Madem öyle gördüler kendilerini azıcık geliştirsinler bizim yanımızdayken, azcık öğrensinler çağ değişti.