Selinay95 ay verin gitsin zaten belli oldu neden yaptığı, kimin akıl verdiği boşverin bakalım verince ne yapacak. Kendini haklı görmek için bahaneler arıyor belli ki. Siz çocuğun geçici velayetini de alın bence. Şimdi arayıp sormuyor ya iki gün sonra kıymete de biner. Size ahkam kesiyor gibi olmak da istemem ama siz hiç geri durmayın boşanmaktan bence o hala işin ciddiyetinin farkında değil. Şaka gibi gelebilir söylediğim ama hala sizin döneceğinizi düşünüyor dahi olabilir. Verin altınları resmî olarak yapabileceklerinizi yapın. Evine kağıtlar gitsin o zaman neler yapacak görürsünüz.