Selinay95 ben göbeği düşene kadar yıkamadım. Varsın kirli veya bakterili dursun kan koksun. Çocuğumu doğru düzgün kucaklarına almadılar bile. 10.günde düştü gerçi kaynanamın dokunmasıyla düştüğünü varsayıyorum çünkü ben kontrol ettim 15-20 dk sonra düştü zıbınına. Bi ara zeytinyağı da sürelim yumuşasın diye baskıları yedim. Kulak deldirmek istedi 2 aylık bebeğe. Alerjik dediler inanmadı, doktorun yanında laf etti biz ezbere büyütmüşüz dedi vs vs. Ohoo bu baskıları sizlere yazsam şurdan yol olur. Allah sabır versin dedim. Ben neler yaşamadım ki.. oğlumun paralarını yediniz dedi, ben de çalıştım sadece oğlun değil kenara koydum doğum paramı, kıyafet, tarama testlerini ben karşıladım dedim. Hey gidi hey…