Benim bebeğim de 4 ay 2 günlük yaklaşık 10 gün oldu düzenli olan gece uykumuz zehir olalı,saat başı kalkıyor kucakta uyuyor resmen bir ya da iki saat uyuyabiliyorum,bebeğimin huyu değişti şaşırıyorum bu bebek on gün önceki uysal bebek mi diye,bebeğim sakin huzurlu bi bebekti,şimdiyse içinden minik bi canavar çıkmış gibi😓gün sayıyorum bu atak dönemi geçsin diye😔😭