imdattt diye bağırasım geliyo bazen 😬 bugün tam 4 aylık olduk bir haftadır sürekli ağlak gece uykusu kalmadı 40 dk da bir uyanır mı bir insan takatim kalmadı ve şimdi bir ay süreceğini öğrendim 💆♀️ bebekten önce bu kadar sabırlı olduğumu bilmezdim 😂 bugun bizimde aşımız var bu uykusuzluğun üstüne nasıl katlanıcam bilmiyorum Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏🏻☺️