bizimgofret Kızlar 4. Ay içinde oluşan uyku bozulması kaç günde düzeliyor? Benim sabrım dermanım gücüm hicbirseyim kalmadı🤦🏻♀️🤦🏻
Buseasel bizimgofret Allah yardımcın olsun canım valla biz 3 ay 8 günlüğüz o uyku sorunu bizde de var ne yaparsam yapayım bir türlü düzene girmiyor maalesef
Perissmom bizimgofret 4 ay 18 günlüğüz, asssla uyumak istemiyor 🤦🏻♀️ Tam da gündüz uykuları falan düzene girecek derken 4. ayla birlikte hepsi altüst oldu🤦🏻♀️
DogaLina bizimgofret morelinizi bozmak istemem ama 4. Aydaki uyku gerilemesi kalıcı olabiliyo. O yüzden bu dönemde bebek daha önce nasıl uyuyosa o şekilde uyutmaya calısmanız.
bizimgofret Buseasel benim bebeğim de çok fazla değildi. Bu 4. Ay atağında zirve yaptı. Bütün gücümü aldı resmen. Eşimde ben de bittik🤦🏻♀️
taaslankara bizimgofret bizde ayniyiz 3 gundur surekli kucakta agliyor mama istiyo veriyorum icmiyo kusuyo gezmek istiyo uykusuzluktan gozleri kapaniyo huysuz ama uyumuyo perisaniz…
bizimgofret Perissmom off bende aynı tam dedim düzene sokuyorum. Bitti gitti hepsi. Uyumamak için devamlı ağlıyor mizmizlaniyor. Bittik evde yorgunluktan
Perissmom bizimgofret bi de uyanık olduğunda hep kucakta oda oda geziyoruz, sürekli bir şeylere bakmak istiyor bel falan kalmadı bende artık taşımaktan.
Esmeler2 Bebeğim 4. Ayına kadar geceleri hiç kalkmadan sabaha kadar uyurdu. Şu an 6,5 aylık . 4. Ayda her şey tam tersi oldu. Gece uykusu kalmadı gündüz uykusu azaldı. Geceleri sürekli kalkıyo ağlıyor
bizimgofret Esmeler2 evet benim bebeğimde uyku saati gelince kucak istiyor ağlıyor. gece uykusunda. Ağlayarak uyanıyor. Peki geciyor mu bu durum uoksa kalici mi duzeni mi böyle olacak😔
bizimgofret Perissmom ayy evet evet aynısı bizimde. devamlı kucakta olacak ama sabir durmicak gezecek illa ki. Gündüzü ayri gecesi ayri yorucu oluyor
Esmeler2 bizimgofret inan bende geçmesini umuyorum sadece. Çünkü yaklaşık 2,5 aydır geceleri uyumuyorum
Ozden_ozkan26 Bızde 3 gün sonra 4.ayımıza giriyoruz ıkı gündür benım kızımda aynı bızdemı aynı olucaz yanı😱
bizimgofret Ozden_ozkan26 belki benim 4 de yavas yavaş başlamıştı. 4 buçuk olunca asiri arttı. Uyumak istemiyor kesinlikle
bizimgofret DogaLina aynen daha önce yaptığım gibi yapmaya çalışıyorum ama ağlayınca kucağıma alip sakinletirmek icin gezdiriyorum sonra yine yatak. Bakalım duzelir inşallah
Ozden_ozkan26 bizimgofret benımkınde uykusu çok ıyıydı ıkı gündür yatırdıgında Boğazı yırtılıcak gibi aglıyor uyumak ıstemıyor
bizimgofret Aycalyaa erken başlamıştır belki 4. Ay ataginiz bilemedim. A çok zor devamli kucakta gezdirmek huysuzluk falan.
Ada-Aylin bizimgofret 4. Ay atağıdır muhtemelen. Bizde eşimle çok yorulmuştuk. Uyumuyor ağlıyor kucak istiyor fAlan falan.. biraz uzun sürdü ayını doldurmasına yakındı. 🤷🏻♀️
bizimgofret Ada-Aylin daha 2 hafta var ayini doldurmasına. Bir köşede ağlamak istiyorum şuan çaresizlikten😔
Aycalyaa bizimgofret aynen öyle tek canı sağolsun kuzumun napıyım elimde kopsa belimde kopsa kucağımda ama hoşuma da gitmiyo değil böyle sadece süresi uzun olduğundan yoruluyo insan yoksa kuş kadar zaten 😄