Cucueva yayburcukadini klima dokunmazmıymış? Açıkken odada bulundurdunuz mu yoksa odayı soğutup kapatıp sonra bebeği mi getirdiniz. Bizim ev de Aşırı sıcak ve klimayı hiç açmıyorum dokunur diye 🤷🏻♀️
Bgmbgmbgm Cucueva 5 ay kontrolünde doktorumuz oda ısısını 24-25 derece tutun dedi. Klima çocuğun üzerine gelmicek şekilde açabilirsiniz problem yok dedi. Biz de korkup açmıyorduk artık açıyoruz çocuk da rahat ediyor🧚🏻♀️
yayburcukadini Cucueva açıktı .. tam aksine vücut sıcaklığının yükselmesini önlüyor. Ben 27 de kullandım oda sıcaklığını. Hep kullanıyorum klimayı bebeğime üflemicek şekilde ayarlıyorum. Sıcak da uyumuyor bile. Ki çoğu doktorda öneriyor.
Tcrtcr Pelo_00 aynen bizim de öyle oldu yaptırdığımız gun aksama kadar uyudu şaşırdım hatta aşıdan olabilir mi acaba diye düşünmüştüm ama ondanmis demekki cok ilginc
Reyhanbal Prenses-annesi1 bizde ateş yapmadı. Huysuzdu 3 4 gün. Her bebek aynı olmuyo ateşlenmez inşallah kuzucuk 🥰🥰
Assl1han Prenses-annesi1 bize se öyle dediler korktuk bütün gece saat başı kalkıp ateşini ölçtüm uyuyamadım ama bir şey olmadı
Prenses-annesi1 Assl1han 10 gibi yapıldı aşıları şuanlık ateşimiz yok çok şükür ama uyku hali var hep inşallah ateşsiz atlatırız
Prenses-annesi1 Ikrabebek evet oldu bu sabah şuanlık huysuzluktan başka bişey yok sürekli ağlıyor ☹️ ateşi yok çok şükür
Brna-34 Prenses-annesi1 ates yapabilir demisti ebe ama bizde ates olmadı 3 gun sürekli baktım ateşine insallah sizde atessiz atlatirsiniz🙏
Brna-34 Ikrabebek ateşi olmadi canim.olursa 1 cay kaşığı calpol ver demisti ilk gün ozellikle gece falan cikar diye cok tedirgindim surekli uyanıp bakıyordum ateşine şükür olmadı bizde insallah sizdede olmaz 🙏
Ikrabebek Brna-34 kaç olunca ateşli kabul ediliyor. Hemşire 37.5 olursa ateş düşürücü ver dedi. Takipteyim 37.2 37.3 çıkıyor
Brna-34 Prenses-annesi1 o kadar olcak canim 3 iğne sonuçta kolay değil yavrularımızı rabbim herseyden korusun
Prenses-annesi1 Ikrabebek inşallah sorun olmadan atlatır miniklerimiz sizinkide huzursuz mu benim kızım uyurken ağlayarak uyanıyor hiç yapmazdı böyle kimbilir canı ne yanıyodur yavrumun☹️