Prenses-annesi1 Ikrabebek inşallah sorun olmadan atlatır miniklerimiz sizinkide huzursuz mu benim kızım uyurken ağlayarak uyanıyor hiç yapmazdı böyle kimbilir canı ne yanıyodur yavrumun☹️
Ikrabebek Prenses-annesi1 pek huzursuzluğu yok ama uyumuyo 3 saattir. Kundak istiyo ama kundak yapınca da ateşi çıkıyo
incinuroktem Bizde önümüzdeki hafta 2.Ay açılarını olacağız verem alışı dışımda diğer aşılar hangi aşılar Bilgi verebilir misiniz
Deletedmom388 Prenses-annesi1 Önlem olarak hiçbir şey yapmadım ama her ihtimale karşı evde calpol ve fitil bulundurdum.Çok şükür ateş ve huzursuzluk olmadan atlatmıştık.
Deletedmom388 Prenses-annesi1 İlk uyuduğunda ölçtüm,2 saat sonra tekrar ölçtüm.Çıkmadığı için sabaha kadar sürekli ölçmedim ama uyandığında ölçtüm.Bir değişim olmamıştı çok şükür.
Prenses-annesi1 Echche paranox s aşıya götürmeden biraz küçültüp kullan dedi doktorumuz kullandım ateş olmadı o mu etkilidir bilmiyorum tabi bazı bebeklerde olmayabiliyormuş ateş benim kızımda ateş yok şuanlık çok şükür ama çok huysuz ağlayarak uyandı hep